Alexander Stubb Tuusulassa 13.1.2024 klo 15.45

Tervetuloa lauantaina 13.1.2024 klo 14 alkaen lohikeitolle ja perheen pienimmille on tarjolla ponitalutusta samaan aikaan. Presidenttiehdokas Alexander Stubb paikalla klo 15.45 alkaen ja hänen mukanaan paikalle saapuu myös sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen. Alexanderin kanssa on mahdollista ottaa yhteiskuvia.

Nähdään sankoin joukoin Marianlinnalla, Hyrylänkatu 8, Tuusula. (S-markettia vastapäätä).

Stubbila auki klo 12-18 (ma 8.1.24- su 14.1.)

Tervetuloa kahveille Stubbilaan Marianlinnan edustalla maanantaista sunnuntaihin (8.1.2024-14.1.2024) noin klo 12 – 18 välillä. Kahvin lisäksi saatavissa mm. Alex-pinssejä ja vaaliohjelmia.

Osoite: Hyrylänkatu 8, 04300 Tuusula. (S-markettia vastapäätä)

Alex Stubb paikalla lauantaina 13.1.2024 klo 15.45 alkaen! Päivän aikana myös muuta ohjelmaa, joten tule ajoissa paikalle!

Ystävällisin terveisin,
Puh. 0400393005

Ulko- ja turvallisuuspoliittinen seminaari 1.10.2023

Presidenttiehdokas Alexander Stubb saapuu Tuusulaan ulko- ja turvallisuuspoliittiseen seminaariin sunnuntaina 1.10. Kulttuuritalo Monioon, Pataljoonantie 6.

Ohjelma:

🔹 Klo 16 Tilaisuuden avaus

🔹 Klo 16.15 Suomen asema ulko- ja turvallisuuspoliittisessa ympäristössä / presidenttiehdokas Alexander Stubb

🔹 Klo 17 Ukraina, Nato ja ajankohtaiset tapahtumat / kenraalimajuri (evp), kansanedustaja Pekka Toveri

🔹Klo 18 Tilaisuus päättyy

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapaamaan tulevaa presidenttiehdokasta ja kuulemaan erittäin mielenkiintoiset alustukset ulko- ja turvallisuuspolitiikasta!

Kahvitarjoilu. Tilaisuus on kaikille avoin!

Ystävällisin terveisin,

Vaalikahvit Jokelassa 21.2.2023

Tervetuloa tiistaina 21.2. tapaamaan puoluevaltuuston puheenjohtaja Heikki Auttoa Tuusulaan. Autto on tavattavissa Jokelan keskustassa, keskustie 2, klo 17-17.45 Uudenmaan Kokoomuksen kampanjakiertueen yhteydessä.

Mukana kiertueella mm. pormestari Kalle Ikkelä, valtuustoryhmän puheenjohtaja Lilli Salmi ja Tuusulan Kokoomuksen puheenjohtaja Sakari Mäkinen. Kahvitarjoilu.

Kokoomuksen kampanja-avaus – Tuusula

Uudenmaan Kokoomus avaa eduskuntavaalikampanjansa lauantaina 11.2. ja järjestämme oman tapahtumamme Marianlinnan edustalla Hyrylässä. Tule mukaan kevään tilaisuuksiin tekemään parempaa Suomea – yhdessä! Ennakkoilmoittautumista ei tarvita ja toivotamme kaikki mukaan kampanjoimaan kanssamme! Kampanja-avaus Tuusulassa la 11.2. klo 13:00.

Tervetuloa tapaamaan Kansanedustajaehdokas, Kenraalimajuri (evp) Pekka Toveria sekä Tuusulan Kokoomuksen aktiiveja Marianlinnan pihalle (Hyrylänkatu 8, Tuusula) lauantaina 11.2.2023 klo 13.00 – 14.00.

Tilaisuudessa tarjolla kahvia ja keskustelua eduskuntavaaleista, Pekka Toverin tavoitteista sekä Kokoomuksen vaaliohjelmaan liittyen, tervetuloa!

Puheenjohtajapäivät 2022 Hämeenlinnassa

Viime viikonloppuna 24.9.2022 kokoonnuttiin Hämeenlinnaan Puheenjohtaja-päiville yli kolmen sadan Kokoomus-yhdistyksen puheenjohtajistoon kuuluvan kera. Tuusulan Kokoomusta edustivat yhdistyksen puheenjohtaja Sakari Mäkinen sekä Kalle Ikkelä, Tuusulan Pormestari & Kunnallisjärjestön puheenjohtaja.

Päivän mittaan saimme erittäin hyviä näkemyksiä puoluejohdolta muun muassa Suomen talouteen ja turvallisuustilanteeseen liittyen. Katsetta siirretään jo hiljalleen ensi kevään eduskuntavaaleja kohti.

Keskusteluja käytiin vilkkaasti tauoilla ja Ikkelä kiteytti päivästä yhden erittäin tärkeän huomion toteamalla että ”Suomi on Kreikan tiellä ja suunnan on muututtava.”

Mäkinen puolestaan korosti keskusteluissa yhdessä tekemisen arvoa ja miten tärkeää on lähteä yhtenä tiiminä kohti kevättä ja lunastaa Kokoomukselle mandaatti kantaa vastuuta Suomen kehityksestä näinä epävarmoina aikoina.

Hyvinvointia, terveyttä ja turvaa -kesäkiertue Tuusulassa 21.7.2022

Tervetuloa Tuusulaan torstaina 21.7.2022 Hyvinvointia, terveyttä ja turvaa -kesäkiertueelle, jonka järjestäjänä toimii Uudenmaan Kokoomus.

Torstaina kiertue on ensin K-supermarket Kellokoskella klo 12:00-14:00, jonka jälkeen se siirtyy Hyrylän urheilukeskukselle klo 14:30 alkaen.

Tavattavissa Kellokoskella mm. Virpi Räty, Aluevaltuustoryhmän varapuheenjohtaja ja urheilukeskusella Virpin lisäksi myös Kalle Ikkelä, Aluevaltuuston 2. varapuheenjohtaja & Tuusulan pormestari.

Sup-melontaa Tuusulanjärvellä sekä keskustelua liikkumisen merkityksestä nuorille

Hei Tuusulan Kokoomuksen jäsen,

Tervetuloa nauttimaan Tuusulanjärven kauniista luonnosta ja yhdessä liikkumisesta sup-meloen, sekä keskustelemaan liikkumisen merkityksestä torstaina 16.6.2022.

Suppailuosuudelle mahtuu n. 10 ensimmäistä ilmoittautunutta. Ohjelmassa on pieni alkulämmittely ja sup-melonnan perusteet, ohjaajana Satu Rathgeber. Lähdemme melomaan yhdessä Gustavelundin rannasta kohti Sarvikalliota ja Fjällbon laituria.

Rantaudumme Fjällbon laiturille pienelle iltapalalle ja keskustelemaan Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen lautakunnan jäsenemme Satu Rathgeberin johdolla aiheesta: “Nuorten ulkopuolisuuden ehkäisy; Miten voisimme tukea kunnassamme vähän liikkuvia ja syrjäytymisvaarassa olevia nuoria löytämään itselleen sopivan tavan liikkua ja kuulua porukkaan?”

Tapaamme suppailijoiden kanssa Gustavelundin rannassa torstaina 16.6.2022 klo 17.00. Suoraan keskustelutilaisuuteen osallistuvat saapuvat Fjällbon laiturin maastoon klo 18.00.

Kymmenen ensimmäistä ilmoittaunutta henkilöä mahtuu mukaan Sup-melontaretkelle. Sup-lautavuokra on omakustanteinen ja hinta tilaisuudessamme on n. 15€ / per lauta.

Pyydämme myös pelkästään keskustelutilaisuuteen osallistuvien ilmoittautumaan, jotta saamme mitoitettua tarjoilut oikein.

Ilmoittautuminen sunnuntai 5.6.2022 mennessähttps://bit.ly/ilmoittautuminen16062022 (Sitovat ilmoittautumiset vahvistetaan suppailijoille ilmoittautumisen päätyttyä)

Lisätietoa Sup-melonnasta:

SUP-lautailu = Stand Up Paddling on hauska melontamuoto. Sup-laudalla melotaan seisaaltaan ja nähdään vesistö aivan uudenlaisesta näkökulmasta. Kotoisammin ”suppailu” on tehokasta kokovartaloliikuntaa, joka kehittää lihaskestävyyttä, tasapainoa ja sopii erinomaisesti vastapainoksi istumatyölle.

Suppailemaan oppii nopeasti iästä riippumatta. Alkuun voi tuntua huteralta, mutta tasapaino löytyy kyllä harjoittelemalla. Käyttämämme Sportunan sup-laudat ovat vakaita ja sopivat aloittelijoille. Suppailu sopii mainiosti niin maisemalenkille, lintujen tiirailuun kuin kunnon kesätreeniksikin.

Suppailla voi myös polvillaan ja istuen laudan päällä, joten seisomaan ei ole pakko nousta. Tässä lajissa on tärkeää, että pääsee laudalla kyykkyyn ja istumaan.

Varusteet: Sään mukaiset, kevyeen liikkumiseen sopivat (esim. shortsit/urheilutrikoot, t-paita/pitkähihainen, aurinkoisella säällä lippis tai muu päähine ja vesipullo. Jos haluat pitää puhelimen ym. mukana järvellä, ota mukaan vesitiivis puhelinkotelo tai reppu. Ohjaajalla on myös mukana vesitiivis pussukka, johon voi tarvittaessa laittaa esim. auton avaimet. Laudan päälle voi ottaa mukaan esim. släbärit/rantatossut rantautumista varten.

Iloisiin tapaamisiin,

Satu Rathgeber
Hate-lautakunnan jäsen

Rauhaa rajalle -ilta Tuusulassa 20.4.2022

Rauhaa rajalle

Uudenmaan Kokoomus järjestää keskustelutilaisuuden Tuusulassa. Tule puhumaan kanssamme turvallisuudesta, Natosta ja 1 343 kilometristä.

Tervetuloa Rauhaa rajalle -keskustelutilaisuuteen 20.4. klo 18.00 Tuusulan Ilmatorjuntamuseoon, Klaavolantie 2.

Aiheeseen meitä johdattelee prikaatikenraali (evp) Tuomo Repo, joka on työskennellyt mm. Suomen Erityisedustustossa Natossa, vieraileva vanhempi tutkija Pete Piirainen Ulkopoliittisesta instituutista, kansanedustaja, Uudenmaan Kokoomuksen puheenjohtaja Heikki Vestman sekä tuusulalainen kansanedustaja Ruut Sjöblom.

Tilaisuudessa on reilusti aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Paikka: Tuusulan ilmatorjuntamuseo, Klaavolantie 2 04300 TUUSULA.

Aika: 20.4.2022 klo 18.00

Vapaa pääsy, ei ilmoittautumista.